ORG (netværk): Forskelle mellem versioner

Spring til navigation Spring til søgning
4 bytes tilføjet ,  for 9 år siden
m
tilføjet link til debatforum
m (Retter tankestreger – burde ignorere [[ ]], {{ }} og <math> samt <gallery>; kosmetiske ændringer)
m (tilføjet link til debatforum)
Politikens omtale af ORG var genstand for en sag i [[Pressenævnet]].
Pressenævenet udtalte kritik af Politiken for at bringe privat fotos af formanden, for ikke at kontrollere baggrunden for billederne og for ikke at gøre formanden bekendt med de forventede kritikpunkter i artiklen.
Politiken fik derimod ikke kritik for at bringe citater fra ORG's interne [[debatforum]] eller for at anvende Redox som kilde.<ref>{{Cite web
| author = Pressenævnet
| title = Pressenævnets kendelse i sag nr. 11-70-00130
6.793

redigeringer

Navigationsmenu