The New Times (Rwanda)

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg

The New Times er en engelsk sproget avis i Rwanda, den blev etableret i september 1995. Avisen hjemmeside blev lanceret i 2003 og bliver kaldet The New Times Online.

Avisen blev i maj 2009 beskrevet som stats kontrolleret af menneskerettighedsgruppen Human Rights Watch [1].

Kildehenvisninger[redigér | redigér wikikode]

  1. http://www.hrw.org/en/news/2009/05/18/response-new-times-article-rwandan-genocide (engelsk) Response to The New Times Article on Rwandan Genocide, 18.maj 2009

Eksterne henvisninger[redigér | redigér wikikode]