Diskussion:Billed-Bladet

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Spring til navigation Spring til søgning

Det beskæftiger sig hovedsageligt med historier relateret til kongehuset

Er dette alvorligt ment? Man skulle tro at et blad som dette søgte at bevare/øge sin cirkulation ved at bringe et mere varieret stof. -- Sebastjan 05. jan. 2006 kl. 12:40 (CET)

Om stoffet hovedsageligt er royalt skal jeg ikke kunne sige (det er flere år siden jeg sidst har haft det i hænderne), men de markedsfører sig ihvertfald som Danmarks royale ugeblad og med sætningen: "Lidt royal har man vel lov at være". Så vidt jeg erindrer, er det særligt i de seneste år de har profileret sig på det, nok for at have noget, der gør dem anderledes end hovedkonkurrenten Se og Hør. --Heelgrasper 5. jan 2006 kl. 19:15 (CET)

Navn[redigér wikikode]

Bladet ser ud til at vakle mellem "Billed Bladet" og "Billed-Bladet" og de tilsvarende former med kun store bogstaver. Formen "Billedbladet" ses derimod ikke. --Palnatoke 5. jan 2006 kl. 12:50 (CET)