Spring til indhold

Skabelondiskussion:Navboks alevisme

Sidens indhold er ikke tilgængeligt på andre sprog.
Tilføj emne
Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Seneste indlæg: for 13 år siden af Palnatoke

Er der en god grund til at denne skabelon er sovset ind i <span>, </span>, <!-- og -->? --Palnatoke 13. feb 2012, 10:58 (CET)

Det er der vist ikke. Jeg regner med at konvertere den til navigationsboks i løbet af de nærmeste uger. --Palnatoke (diskussion) 29. maj 2013, 01:14 (CEST)Svar

There are two different "Skabelon alevisme" in Turkish. Namely,

Their content is different from each other. Your "Skabelon alevisme" corresponds to the second one, i.e. Alevilik. Please examine the content of the first one Alevilik konuları too, which includes some more additional topics. 88.246.196.171 19. jun 2013, 16:47 (CEST)