The Post (Engelsk avis)

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg

The Post var en engelsk national avis i tabloid-format, ejet af Eddy Shah.

Avisen blev lanceret i november 1968 og skulle være en konkurrent til avisen Daily Star.

Levetiden på avisen var formodentlig den korteste i den engelske avisverden, da den lukkede efter fem uger i december 1968.