Forskel mellem versioner af "Billed-Bladet"

Spring til navigation Spring til søgning
65 bytes fjernet ,  for 12 år siden
sprog
m (Typo fixing, Replaced: Billed → Billede ved brug af AWB)
(sprog)
'''BILLED-BLADET''' er et [[Danmark|dansk]] [[ugeblad]], der er udkommet siden 5. april [[1938]].
 
BILLED-BLADET beskæftiger sig hovedsageligt med nyheder om og historier relateret til [[Det danske kongehus|kongehuset]], men indeholder også masser af artikler om danske og udenlandske kendte og kongelige - samt et stort [[TV]]-blad. Med sit oplag på 200.897 eksemplarer<ref>http://www.do.dk/ [[Dansk Oplagskontrol]], 1. halvår 2007</ref> ugentligt er det Danmarks største billedugeblad.
 
BILLED-BLADETsUgebladets journalister bliver i stor udstrækning benyttet som kongelige eksperter af andre medier. Bladet er også kendt som "Danmarks Royale Ugeblad".
 
Billed-Bladet ejes af [[Aller]]-koncernen, som også ejer bl.a. [[Se & Hør]]. Bladet har [[Annemette Krakau]] som [[chefredaktør]], og udkommer hver torsdag.
BILLED-BLADET er også kendt som "Danmarks Royale Ugeblad", og besidder suverænt denne position på det danske bladmarked.
 
BILLED-BLADET udkommer hver torsdag, og [[chefredaktør]] er [[Annemette Krakau]].
 
Billed-Bladet ejes af Allerkoncernen, som også ejer Se og Hør.
 
==Eksterne henvisninger==
2.587

redigeringer

Navigationsmenu